martes, 11 de octubre de 2011

Renovació a Fisios Mundi

El mes de juliol passat hi va haver novetats en l’estructura de Fisios Mundi. Les nostres dues anteriors presidentes, Èlia Gonzalez i Mònica Junquero, han hagut de deixar el seu càrrec dins de la junta de Fisios Mundi degut a obligacions personals i professionals. Aprofitem aquestes línies per transmetre’ls-hi el nostre sincer agraïment per tots els anys destinats a aquest projecte.
Degut a aquesta circumstància, ha sorgit una nova junta, formada per persones que ja estàvem dins de la ONG, i que ara volem agafar el relleu per seguir la feina que tan bé van fer les juntes precedents.
Aquesta nova junta està formada per la Gemma Borrell, l’Anna Puig, en Francisco Morilla i en Martí Tapias.
A més d’aquestes quatre, més persones segueixen participant del projecte de Fisios Mundi, sumant forces per fer que el nostre treball continu en la preparació de projectes, gestió de l’organització i difusió des de Catalunya pugui permetre que, cada any, fisioterapeutes voluntaris puguin anar a Anantapur, a la Índia, a seguir amb el projecte que va començar l’any 1997.
En aquests temps de canvis, és un bon moment perquè noves persones interessades en la cooperació internacional en fisioteràpia vinguin a informar-se, donar un cop de mà o aportar la seva experiència o la seva visió particular, que ens ajudin a tirar endavant. No dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres si voleu fer qualsevol de les coses esmentades.
Ara mateix ja estem mans a la obra per tal de preparar els següents passos a seguir. Anirem informant properament.

-----------------------------------------------------------------------------

RENOVACIÓN EN FISIOS MUNDI

En julio pasado hubo novedades en la estructura de Fisios Mundi. Nuestras dos anteriores presidentas, Elia González y Mónica Junquero, han tenido que dejar su cargo dentro de la junta de Fisios Mundi debido a obligaciones personales y profesionales. Aprovechamos estas líneas para transmitirles nuestro sincero agradecimiento por todos los años destinados a este proyecto.

Debido a esta circunstancia, ha surgido una nueva junta, formada por personas que ya estábamos dentro de la ONG, y que ahora queremos tomar el relevo para seguir el trabajo que tan bien hicieron las juntas precedentes.

Esta nueva junta está formada por Gemma Borrell, Anna Puig, Francisco Morilla y Martí Tapias.

Además de estas cuatro, más personas siguen participando del proyecto de Fisios Mundi, sumando fuerzas para hacer que nuestro trabajo continuo en la preparación de proyectos, gestión de la organización y difusión desde Cataluña pueda permitir que, cada año, fisioterapeutas voluntarios puedan ir a Anantapur,en la India, a seguir con el proyecto que comenzó en 1997.

En estos tiempos de cambios, es un buen momento para nuevas personas interesadas en la cooperación internacional en fisioterapia vengan a informarse, echar una mano o aportar su experiencia o su visión particular, que nos ayuden a tirar adelante. No dudéis en poneros en contacto con nosotros si quereis hacer cualquiera de las cosas mencionadas.

Ahora mismo ya estamos manos a la obra para preparar los siguientes pasos a seguir. Iremos informando próximamente.

No hay comentarios:

Publicar un comentario